Известие

Collapse
No announcement yet.

Задно окачване алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Задно окачване алфа 156

    Здравейте колеги !
    1.Какви трябва да тампоните на задната стабилизираща щанга ?
    2. Какви трябва да са биалетите ?
    3. Освен това какво още се разбива по задното окачване?
    4.Цените на всички части ?
    Благодаря колеги пишете впечатления от частите ако може

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

  • #2
    Здравей колега,
    цената на два нови качествени тампона за задна стабилизираща щанга е около 25-26 лева, продават и навсякъде. Сваля се щангата и се разпробиват кухите нитове, които свързват двете черупки, между които се намира всеки от двата тампона. Това става лесно с бургия ф14, просто махаш завалцовката на кухите нитове. След това махаш старите тампони, поставяш новите (тампоните така са направени, че имат аксиален срез по дължината и се поставят елементарно) сглабяш четирите черупки и монтираш. Само внимавай с болтовете, с които се закрепва щангата към задния мост, защото е алуминиев и ако са много затегнати при опит да се развият могат да се скъсат. Затова ги напръскай обилно с някаква смазка на спрей (WD40 е удачен вариант) и почакай около 30 минути. Колкото до биелетите, може да сложиш каквито си поискаш, разликата в цената е около +10 лв. в полза на оригиналните (аз си сложих полски, марка ОСАР от които съм доволен). Биелетите са на цени от около 22 - 30 лева за един брой. Другото, което се разбива често са напречните щанги, те са 4 на брой - 2 вътрешни и 2 външни, цената на една щанга е от около 35 до 50 лева, в зависимост от производителя. Също се сменят елементарно. Само ти трябва канал или подемник. Аааа, и бира!
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      и след бирата отиваш на реглаж, ако си сменял напречни щанги

      Аз пък съм с полиуретан на напречните, няма ядове вече 15К км
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение

        Аз пък съм с полиуретан на напречните, няма ядове вече 15К км
        Докато не се разкърцат

        Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
          Докато не се разкърцат
          Цъ, отзад не се разскърцват Ако пък все пак почнат, има лек, а и са леснодостъпни.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Драги колеги незнам какво значи често да се разбива задница на моята 156ца я карам от 170000 км и съм сменял два пъти биелетки и ако искате елате виште дали имам нещо разбито,а друг е варианта ако влизаш всеки завой на ръчна с 5души в колата.Колега бих казал че ако си добър шофер и колата не я купиш разбита или с части менте ,нямаш ядове със заден мост.

            Comment


            • #7
              8 тампона на задната щанга = 50 лева, 2 биелети = 40 лева, 2 втулки на шенкела = 10 лева, труд за всичко = 50 лева.
              Това му е цялата бола като цяло на задното окачване на 156/147
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • #8
                На задното окачване е грехота да се слага полиуретан, частите са на съвсем нормални цени. Докато отпред има смисъл, защото знаете колко струва окачането.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  На задното окачване е грехота да се слага полиуретан, частите са на съвсем нормални цени. Докато отпред има смисъл, защото знаете колко струва окачането.
                  Въпрос на гледна точка е.
                  Има разлика във возията,по-стегната седи на пътя и т.н.
                  Така,че всеки си прай сметката,от гледна точка на това какви са му изискванията,преценява,плаща и пътува
                  За отпред същата работа......който не желае или го мързи да дига крика,слага новите носачи и си пее,който обича да се занимава,слага полиуретан,пак се кефи и си го смазва редовно.
                  Кой както го влече.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Колега UNDY, за това, че всеки си има предпочитания за возията си прав. Но хората скачат на полиуретана поради една единствена причина - по-евтин е. А това е безспорен факт, поне аз не познавам някой, който да е сложил полиуретан, защото му харесва поведенито на колата на пътя. Никой не е в състояние да ме убеди, че ако си е платил да му рециклират носачите с полиуретан и му подарят чисто нови TRW ще монтира полиуретана.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      Колега UNDY, за това, че всеки си има предпочитания за возията си прав. Но хората скачат на полиуретана поради една единствена причина - по-евтин е. А това е безспорен факт, поне аз не познавам някой, който да е сложил полиуретан, защото му харесва поведенито на колата на пътя. Никой не е в състояние да ме убеди, че ако си е платил да му рециклират носачите с полиуретан и му подарят чисто нови TRW ще монтира полиуретана.
                      Приятелю,имам няколко новини за теб.Първо полиуретана е много по скъп от каучука"БЕЗСПОРЕН ФАКТ".Второ,защото е по скъп материал,не се монтира в серйино производство.Трето,за возия забрави,полиуретана служи за да се подчинява автомобила безпрекусловно на водача му.Четвърто,не познавам някой,който да е сложил полиуретан,и после да се е върнал към TRW.Пето,точно пък на задният мост,полиуретана се отразява перфектно.Шесто,по всяко време можеш да смениш само даден тампон,а не да се изръсиш за цял носач и т.н.Карам 156 от 6 години,и си позволих да понапиша малко.
                      Last edited by radiboy; d.m.y г., 21:44.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • #12
                        Мдааа...колегата ме изпревари с разясненията.
                        Под "возия"имах точно това предвид-колата е много по стабилна,стегната и т.н......а не ,че започва да вози като волга
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                          Колега UNDY, за това, че всеки си има предпочитания за возията си прав. Но хората скачат на полиуретана поради една единствена причина - по-евтин е. А това е безспорен факт, поне аз не познавам някой, който да е сложил полиуретан, защото му харесва поведенито на колата на пътя. Никой не е в състояние да ме убеди, че ако си е платил да му рециклират носачите с полиуретан и му подарят чисто нови TRW ще монтира полиуретана.
                          Като се видим, ще ти дам да направиш едно-две кръгчета с моята Возията е по-твърда, да. Но и по-стегната - не знам иначе как да го опиша, трябва да опиташ сам. Просто колата сега е по-послушна и по-рязка.

                          Но моля, нека не се отклоняваме повече от темата. Все пак тя не е каучук или полиуретан, нали
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Колеги, возил съм се на 156-ца 2.4 ЖТД с полиуретан отпред. Е няма толкова куца возия - твърдо вози, скърца, като минеш през дупка вибрира яко, в общи линии не ми хареса. Всичко е субективно и не мислете, че целта ми е да се конфронтирам с когото и да било. Просто на полиуретан не мисля да се хвърлям. А на който му харесва - да се хвърля смело, лошо няма. C'est la vie .
                            П.С. Може да предложим на TRW да включат в продуктовата си гама полиуретанови носачи. А може да ни използват и като научни консултанти? Защо не? А може и ноухау да им продадем, вместо да откриват топлата вода. Както се казва "и ний сме дали нещо на света"
                            @tonov: ако искаш и аз да ти дам да врътнеш едно кръгче с моята - отпред окачването е с чисто ново TRW - и горе, и долу. Не се заяждам, само си мерим окачванията.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
                              Драги колеги незнам какво значи често да се разбива задница на моята 156ца я карам от 170000 км и съм сменял два пъти биелетки и ако искате елате виште дали имам нещо разбито,а друг е варианта ако влизаш всеки завой на ръчна с 5души в колата.Колега бих казал че ако си добър шофер и колата не я купиш разбита или с части менте ,нямаш ядове със заден мост.
                              Колега моята 156 от подписа няма мръднало за 160000 нито биалети нищо питам за моя приятел, който има проблеми а между другото колата ми е взета уж на 60-70 000 но явно не е на толкова !

                              ---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 16:48 ----------

                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Колеги, возил съм се на 156-ца 2.4 ЖТД с полиуретан отпред. Е няма толкова куца возия - твърдо вози, скърца, като минеш през дупка вибрира яко, в общи линии не ми хареса. Всичко е субективно и не мислете, че целта ми е да се конфронтирам с когото и да било. Просто на полиуретан не мисля да се хвърлям. А на който му харесва - да се хвърля смело, лошо няма. C'est la vie .
                              П.С. Може да предложим на TRW да включат в продуктовата си гама полиуретанови носачи. А може да ни използват и като научни консултанти? Защо не? А може и ноухау да им продадем, вместо да откриват топлата вода. Както се казва "и ний сме дали нещо на света"
                              @tonov: ако искаш и аз да ти дам да врътнеш едно кръгче с моята - отпред окачването е с чисто ново TRW - и горе, и долу. Не се заяждам, само си мерим окачванията.
                              Ами колега и аз съм с ново ТРВ тоест беше ново смених го на 100 000 оригиналните и сега вече 60000 с ТРВ и да ти кажа разлика от както съм взел колата няма

                              Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                              Comment

                              Working...
                              X